تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی هتل ها، رستوران ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها و ... می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی هتل ها، رستوران ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها و ... می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

تجهیز آشپزخانه و رستوران برای رستوران داری از اهمیت بالایی برخوردار است، در این وبلاگ، تمام نکات مربوط به نحوه تجهیز کردن آشپزخانه بیان می شود.

  • ۰
  • ۰

سرخ کن صنعتی چیست و چه تفاوتی با سیب زمینی سرخ کن دارد؟ یکی از انواع سرخ کن های صنعتی، سیب زمینی سرخ کن صنعتی می باشد که در رستوران ها و فست فودها مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های مطلوب آن خواهیم پرداخت. البته قبل از آن باید بگوییم که یک سرخ کن صنعتی فراتر از نیاز یک آشپزخانه صنعتی است. اگر شما نیز دارای یک آشپزخانه صنعتی مجهز هستید از مزیت این نوع از دستگاه ها غافل نباشید. در صورتی می توانید از کارایی آنها به خوبی بهره مند  شوید که دستگاه های مرغوب و با کیفیت را سفارش دهید. در بازار برندهای مختلفی از دستگاه های سرخ کن موجود است.

سرخ کن صنعتی رومیزی گازی نگین طبخ خاورمیانه

ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع دستگاه های سرخ کن، بهترین برندهای این دستگاه را در لیست فروش خود جمع آوری کرده اید. به منظور سفارش و استعلام قیمت سرخ کن های صنعتی تردید نکنید با ما تماس بگیرید.

سیب زمینی سرخ کن

سیب زمینی سرخ کن یکی از دستگاه های پرطرفدار می باشد که با استفاده از آن می توان سیب زمینی ها را با سرعت زیاد و البته کیفیت مطلوب سرخ کرد. اگر حجم کاری در رستوران شما زیاد است. به هیچ وجه دستگاه های سرخ کن نیمه صنعتی یا سرخ کن های حجم سبک کارساز نخواهد بود. امکان ندارد بتوانید با روش های معمولی، سیب زمینی سرخ شده مورد نیاز یک رستوران را تامین کنید. این نوع از دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت آن را دارند، حجم زیادی از سیب زمینی ا در کوتاهترین مدت زمان آماده کنند.

در گذشته برای سرخ کردن از دیگ های بزرگ و تابه های حجیم در رستوران ها استفاده می شد. این نوع از روش ها علاوه بر کند بودن، کیفیت غذا را نیز کاهش میداد. به همین دلیل امروزه این دستگاه ها در آشپزخانه های صنعتی توانسته اند توجه زیادی به دست آورند. استفاده از سیب زمینی سرخ کن صنعتی مزایای زیادی دارد از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • طعم عالی غذا
  • سرعت پخت زیاد
  • سهولت استفاده
  • مقاومت بالای دستگاه

همین حالا می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را برای خرید دستگاه سرخ کن صنعتی نهایی کنید.

سرخ کن صنعتی رومیزی برقی نگین طبخ خاورمیانه

سرخ کن های صنعتی در مقابل سرخ کن های سیب زمینی

سیب زمینی سرخ کن نمونه ی پرفروش سرخ کن های صنعتی است که در مدل و برندهای مختلف تولید می شود. این نوع از دستگاه ها به امکانات ویژه ای مجهز هستند که فرایند سرخ کردن را برای ما سهولت بخشیده اند. اگرچه در ابتدا لازم است هزینه ی زیادی برای خرید آنها پرداخت کنید ولی ارزش آن را دارد زیرا با گذر زمان در دراز مدت، هزینه ی پرداختی جبران خواهد شد. اگر می خواهید آوازه ی سیب زمینی های رستوران شما در کل شهر شنیده شود و به مشتریان جدید زیادی دست یابید، لازم است کیفیت و سرعت تهیه ی غذاهای خود را افزایش دهید. یک دستگاه سرخ کن صنعتی در بهبود کیفیت غذاهای رستوران شما بسیار موثر است. برای اگاهی از قیمت انواع سرخ کن صنعتی کلیک نمایید

منبع: تجهیزات آشپزخانه نگین طبخ خاورمیانه

  • ۰۱/۰۱/۲۱
  • negin asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی