تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی هتل ها، رستوران ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها و ... می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی هتل ها، رستوران ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها و ... می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

تجهیز آشپزخانه و رستوران برای رستوران داری از اهمیت بالایی برخوردار است، در این وبلاگ، تمام نکات مربوط به نحوه تجهیز کردن آشپزخانه بیان می شود.

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی اتو پرس صنعتی

می دانید که نحوه ی کارکرد اتو پرس صنعتی چگونه است؟ شما هم قصد دارید تا بهترین انواع اتو پرس های صنعتی را خریداری نمایید؟ از شما می خواهیم که مطالب درج شده را تا انتها همراهی کنید.

شما می توانید به کمک اتو پرس صنعتی مدنظر خود، لباس های متعددی را اتو نمایید. امروزه بسیاری از خشکشویی ها به دنبال خرید دستگاه یاد شده هستند. چرا که به خوبی می دانند با داشتن چنین ابزاری می توانند لباس ها را به راحتی اتو کنند. همچنین فروشگاه های لباس فروشی، هتل ها و خیاطی ها نیز از این دستگاه استفاده می نمایند. تمام این عوامل در کنار هم سبب شده تا اتو پرس های صنعتی از استقبال زیادی برخوردار باشند. شما نیز فرصت ارزنده ی پیش روی خود را از دست ندهید و برای خرید این دستگاه اقدام نمایید. البته می توانید قبل از خرید اتو پرس های صنعتی مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید. برای این منظور می توانید کاتالوگ این تجهیزات را بررسی کنید. در حال حاضر برندهای زیادی در زمینه تولید اتو پرس های صنعتی فعالیت می نمایند. شما می توانید با توجه به برند مورد علاقه خود، بهترین انواع این تجهیزات را سفارش دهید. 

نحوه ی کار کردن با اتو پرس صنعتی بسیار آسان و راحت می باشد. شما می توانید به کمک این دستگاه، اتوکشی فوق العاده ای را تجربه کنید. فراموش نشود که این تجهیزات از کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می توانید چین و چروک های سرسخت را به کمک این دستگاه از بین ببرید. به کمک اتو پرس های صنعتی می توان پارچه های حریری، زبر و نرم را مورد اتو کشی قرار داد. اگر شما نیز به دنبال ایجاد یک کسب و کار جدید هستید، می توانید بهترین انواع این دستگاه را خریداری کنید. امروزه درآمد مربوط به خشکشویی ها بسیار مناسب می باشد. جهت شروع فعالیت مدنظرتان از همین وب سایت اقدام نمایید و بهترین مدل اتو پرس های صنعتی را سفارش دهید.  میزان کارایی اتو پرس های صنعتی با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد. خریداران می توانند ایده آل ترین و قدرتمندترین این دستگاه ها را خریداری کنند.

سایر تجهیزات خشکشویی

تجهیزات لاندری یا تجهیزات خشکشویی خود به زیر مجموعه ای از تجهیزات تقسیم می شود. ماشین لباسشویی صنعتی، ماشین خشک کن صنعتی، ماشین خشکشویی صنعتی، ماشین آبگیر صنعتی، اتوپرس صنعتی و دیگ بخار را می توان جز تجهیزات خشکشویی دانست. اگر قصد دارید مجوعه ای کاملی از تجهیزات لاندری را داشته باشید باید بیشتر این تجهیزات را داشته باشید. اگر می خواهید با تک تک این وسایل آشنا شوید می توانید به سایت نگین طبخ سر بزنید. اگر هم با این وسایل و تجهیزات آشنا نیستید می توانید با مشاوران نکین طبخ تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. 

راهنمای خرید اتو پرس های صنعتی از فروشگاه نگین طبخ

جهت خرید اینترنتی اتو پرس صنعتی می توانید از وب سایت نگین طبخ اقدام نمایید. شما می توانید از همین وب سایت تجهیزات مختلف را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید. سپس با توجه به قدرت مالی خود، ایده آل ترین انواع اتو پرس های صنعتی را خریداری کنید. همچنین در نظر بگیرید که قیمت مربوط به تجهیزات یاد شده با یکدیگر متفاوت می باشد. خریداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دوستان ما از همین وب سایت در تماس باشند. توصیه می شود که در حین استفاده از این تجهیزات به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشید. 

همچنین با خرید اتوپرس صنعتی می توانید از خدمات پس از فروش خوبی نیز بهره مند شوید. هر یک از اتو پرس های صنعتی موجود در وب سایت ما از گارانتی بلند مدتی برخوردار هستند. برای مشاهده وب سایت نگین طبخ بر روی این لینک کلیک نمایید

  • negin asadi
  • ۰
  • ۰

سرخ کن صنعتی چیست و چه تفاوتی با سیب زمینی سرخ کن دارد؟ یکی از انواع سرخ کن های صنعتی، سیب زمینی سرخ کن صنعتی می باشد که در رستوران ها و فست فودها مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های مطلوب آن خواهیم پرداخت. البته قبل از آن باید بگوییم که یک سرخ کن صنعتی فراتر از نیاز یک آشپزخانه صنعتی است. اگر شما نیز دارای یک آشپزخانه صنعتی مجهز هستید از مزیت این نوع از دستگاه ها غافل نباشید. در صورتی می توانید از کارایی آنها به خوبی بهره مند  شوید که دستگاه های مرغوب و با کیفیت را سفارش دهید. در بازار برندهای مختلفی از دستگاه های سرخ کن موجود است.

سرخ کن صنعتی رومیزی گازی نگین طبخ خاورمیانه

ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع دستگاه های سرخ کن، بهترین برندهای این دستگاه را در لیست فروش خود جمع آوری کرده اید. به منظور سفارش و استعلام قیمت سرخ کن های صنعتی تردید نکنید با ما تماس بگیرید.

سیب زمینی سرخ کن

سیب زمینی سرخ کن یکی از دستگاه های پرطرفدار می باشد که با استفاده از آن می توان سیب زمینی ها را با سرعت زیاد و البته کیفیت مطلوب سرخ کرد. اگر حجم کاری در رستوران شما زیاد است. به هیچ وجه دستگاه های سرخ کن نیمه صنعتی یا سرخ کن های حجم سبک کارساز نخواهد بود. امکان ندارد بتوانید با روش های معمولی، سیب زمینی سرخ شده مورد نیاز یک رستوران را تامین کنید. این نوع از دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت آن را دارند، حجم زیادی از سیب زمینی ا در کوتاهترین مدت زمان آماده کنند.

در گذشته برای سرخ کردن از دیگ های بزرگ و تابه های حجیم در رستوران ها استفاده می شد. این نوع از روش ها علاوه بر کند بودن، کیفیت غذا را نیز کاهش میداد. به همین دلیل امروزه این دستگاه ها در آشپزخانه های صنعتی توانسته اند توجه زیادی به دست آورند. استفاده از سیب زمینی سرخ کن صنعتی مزایای زیادی دارد از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • طعم عالی غذا
  • سرعت پخت زیاد
  • سهولت استفاده
  • مقاومت بالای دستگاه

همین حالا می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را برای خرید دستگاه سرخ کن صنعتی نهایی کنید.

سرخ کن صنعتی رومیزی برقی نگین طبخ خاورمیانه

سرخ کن های صنعتی در مقابل سرخ کن های سیب زمینی

سیب زمینی سرخ کن نمونه ی پرفروش سرخ کن های صنعتی است که در مدل و برندهای مختلف تولید می شود. این نوع از دستگاه ها به امکانات ویژه ای مجهز هستند که فرایند سرخ کردن را برای ما سهولت بخشیده اند. اگرچه در ابتدا لازم است هزینه ی زیادی برای خرید آنها پرداخت کنید ولی ارزش آن را دارد زیرا با گذر زمان در دراز مدت، هزینه ی پرداختی جبران خواهد شد. اگر می خواهید آوازه ی سیب زمینی های رستوران شما در کل شهر شنیده شود و به مشتریان جدید زیادی دست یابید، لازم است کیفیت و سرعت تهیه ی غذاهای خود را افزایش دهید. یک دستگاه سرخ کن صنعتی در بهبود کیفیت غذاهای رستوران شما بسیار موثر است. برای اگاهی از قیمت انواع سرخ کن صنعتی کلیک نمایید

منبع: تجهیزات آشپزخانه نگین طبخ خاورمیانه

  • negin asadi