تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی هتل ها، رستوران ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها و ... می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی هتل ها، رستوران ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها و ... می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

تجهیز آشپزخانه و رستوران برای رستوران داری از اهمیت بالایی برخوردار است، در این وبلاگ، تمام نکات مربوط به نحوه تجهیز کردن آشپزخانه بیان می شود.

  • ۰
  • ۰

بویلر آب جوش یا بویلر آبگرم 

بویلر آب جوش یا بویلر آب گرم یکی از دستگاههایی است که ما در مکان های عمومی بسیار با آن مواجه شده ایم. بویلر آب جوش یکی از تجهیزات ضروری در تمامی آشپزخانه های صنعتی است که با کارکرد بسیار آسانی که دارد بسیار محبوب می باشد. آب ورودی به بویلر آب گرم به صورت کاملا اتوماتیک وارد آن می شود و با هر بار کم شدن آب کسری آب به سرعت جبران می شود و به حجم آب افزوده می شود تا مخزن آن تکمیل شود و به محض پر شدن مخزن به میزان مشخص شده ورودی به صورت کاملا اتوماتیک بسته می شود، این دستگاه یکی از ضروری ترین و بهترین تجهیزات برای مکان های شلوق و پر رفت و آمد می باشد. 

حال به این مورد میرسیم که کلا بویلر آب جوش به چه دلیل ضروری و پر طرفدار است. برای مصرف آب جوش در مکان های تجاری و صنعتی از بویلر آب گرم استفاده می کنند و امروزه بویلر ها به صورت بسیار بهینه و سالم و بهداشتی آب گرم را برایمان تامین می کنند ولی در گذشته ها معمولا از کتری های بزرگی استفاده می کردند که بسیار سخت و پر مشقت بود استفاده از آن، سپس سماور های بزرگی ساخته شدند کهبه صورت برقی و سپس گازی عرضه شدند. 

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه یکی از اولین تولید کننده گان و پیشروان تولید بویلر های آب جوش بوده و بیشتر از دو دهه از تولید اولین بویلر های اب جوش توسط این هلدینگ گذشته و افتخار تولید تعداد بی شمار بویلر آب گرم را در کارنامه خود دارد. بویلر آب جوش نگین طبخ خاورمیانه بسیار مقرون به صرفه است با متریال ساخت بسیار با کیفیت همراه با گارانتی از نظر مصرف انرژی نیز بسیار بهینه می باشد. از نظر بهداشتی و ایمنی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد، این دستگاه در ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه می شود و متقاضیان می توانند برای اطلاع از ویژگی های فنی دستگاه و ظرفیت های آن به وبسایت www.negin-tabkh.com مراجعه نمایند و یا با تماس با این شماره ها :  02144504790 و 02144504462 و 09129546703 به ضورت کاملا رایگان با همکاران و متخصصان نگین طبخ کسب مشاوره نمایند و همچنین در صورت تمایل کاتالوگ کامل محصولات به همراه قیمت روز آن را دریافت نمایند.

انواع ظرفیت های بویلر آب جوش 

 

  • بویلر آب جوش 10 لیتر
  • بویلر آبگرم 20 لیتر
  • بویلر آب جوش 40 لیتر
  • بویلر آب جوش 50 لیتر
  • بویلر آبگرم 100 لیتر
  • بویلر آب جوش 200 لیتر

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه علاوه تولید ذستگاههای بویلر اب جوش به ظرفیت های استاندارد، با فناوری ها و ماشین آلات پیشرفته ساخت تجهیزات صنعتی این انکان را برای متقاضیان فراهم نموده است که در صورت نیاز به ابعاد و ظرفیت های سفارشی بتوانند به دستگاه دلخواه خود با بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش دست پیدا کنند. 

مکان های مورد استفاده از دستگاه بویلر آب جوش

بویلر آب جوش در مکانهای عمومی و پر رفت و آمد و همچنین در تمامی رستوران اهی بزرگ و کوچک ، کافی شاپ ها ، بیمارستان ها ، مجتمع های تجاری ، اداره ها ، فست و فودها و رستوران ها و کافیشاپ های بین راهی، کافه ها و  … اشاره کرد.

ساخت بویلر آبگرم

یکی از مهمترین ویژگی ها در ساخت تمامی دستگاهها و ماشین آلات و بخصوص تجهیزات صنعتی متریال ساخت آنها می باشد. گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه برای ساخت بویلر های آب جوش خود از بهترین متریال روز یعنی ورق استنلس استیل 304 خش دار ایتالیایی در بدنه داخلی و همچنین خارجی استفاده کرده است، جنس شاسی اصلی دستگاه که بسیار مهم است از ورق استنلس استیل است و در برابر آب، رطوبت و دمای بالا بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و دارای طول عمر مفید بسیار بالایی است، جنس مخزن آب که یکی از مهمترین بخش های بویلر است و باید دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و دمای بالای آب باشد از جنس ورق استنلس استیل 316 خش دار ایتالیایی می باشد. با توجه به ظرفیت بویلر ضخامت کاملا استانداری برای ورق های استیل به صورت کاملا مهندسی شده انتخاب می شود،کف مخزف به صورت کاملا پرسی و محدب طراحی می شود، برای بخش اتوامتیک دستگاه برای ورودی و خروجی آب از یک فلوتر تمام استیل استفاده می شود که در صورت پر شدن مخزن بلافاصله دستور پر شدن را می دهد، دارای بهترین پایلوت و بهترین ترموکوپل و ترمومتر عقربه ای ایتالیایی می باشد، دارای بهترین عایق از نوع پتوی سرامیکی به ضخامت 2 اینچ می باشد، دارای بهترین شیر برقی از برند بسیار معروف دانفوس است.

 

قیمت بویلر آب جوش

یکی از مهمترین فاکتورها برای تعیین قیمت بویلر آب جوش متریال ساخت آن، ضخامت و ظرفیت بویلر می باشد. ویژگی های مهم دیگری در بخش های داخلی این دستگاه هم وجود دارد که بر روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار می باشد. این بویلر ها به دلیل اینکهبه صورت کاملا انحصاری تولید و ساخت شرکت نگین طبخ خاورمیانه می باشد در بازار توسط فروشنده دیگری عرضه نمی شود و قیمت آن قابل مقایسه با محصولات دیگر نمی باشد. 

 

متخصصان نگین طبخ خاورمیانه برای رفاه خریدارن و نتقاضیان عزیز همواره پاسخگوی شما هستند و با توجه به تغییرات نرخ می توانید جهت استعلام قیمت بویلر آب جوش  کارشناسان و همکاران ما در بخش پشتیبانی وبسایت www.negin-tabkh.com تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس :   02144504790 و 02144504462 و 09129546703

آدرس مراجعه حضوری به دفتر : تهران، سعادت آباد، بلوار مدیریت، چهار راه مسجد، پلاک 17 طبقه 4، تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • negin asadi

نظرات (۱)

  • امید اهروانی
  • عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی